NVIDIA Quadro RTX 8000
Stokta yok
Açıklama
NVIDIA Quadro RTX 8000
Dünya’nın En Güçlü Işın İzleme Teknolojili Grafik Kartı
NVIDIA Turing™ mimarisi ve NVIDIA RTX™ platformundan gücünü alan NVIDIA® Quadro RTX™ 8000, profesyonel iş akışları için dünyanın en güçlü grafik kartı çözümünü sunmak için benzersiz performans ve bellek kapasitesini birleştirir. Tasarımcılar ve sanatçılar artık üretkenliği önemli ölçüde artırmak ve hayranlık veren içeriği her zamankinden daha hızlı oluşturmak için donanım hızlandırmalı ışın izleme, derin öğrenme ve gelişmiş gölgeleme gücünü kullanabilirler.
Quadro RTX 8000, gerçek zamanlı ışın izleme için 72 RT çekirdeği ve AI destekli iş yükleri için 576 Tensor Çekirdeğiyle birlikte 130 TFLOPS’luk derin öğrenme performansı sunar. NVIDIA NVLink™ teknolojisiyle 96 GB’a kadar ölçeklendirilebilen 48 GB kapasiteli GDDR6 belleğiyle Quadro RTX 8000, en karmaşık modelleri oluşturmak, muazzam mimari veri setleri yaratmak, muazzam veri bilimi iş yüklerini görselleştirmek, 8K video içeriği ile gerçek zamanlı çalışmak ve yüksek çözünürlüklü son kare oluşturmayı hızlandırmak gibi en bellek yoğun iş yükleriyle çalışmak üzere tasarlanmıştır. VirtualLink®, çalışmalarınızı en çekici sanal ortamlarda görmenizi sağlamak için yeni nesil yüksek çözünürlüklü VR HMD’lerine bağlanabilirlik sağlar. NVIDIA Quadro RTX 8000, mümkün olanın sınırını yeniden belirler.
Mükemmel Uygulama Performansı
- Hızlı, interaktif ve profesyonel uygulama performansını tecrübe edin.
- En yeni NVIDIA Turing GPU mimarisi ve ultra hızlı grafik belleği.
Gerçek Zamanlı Işın İzleme için Yeni RT Çekirdekleri
- Foto gerçekçi ışın izlemeli render hızlandırma için 72 RT Çekirdeği.
- NVIDIA RTX teknolojisi gerçek zamanlı renderlamayı profesyonellere sunuyor.
Tensor Çekirdekleri AI İş Yüklerini Hızlandırıyor
- 576 Tensor Çekirdeği, AI geliştirme ve eğitimine güç veriyor.
- Uçta uygulamaya koyma için mükemmel çıkarım performansı sağlar.
Yeni Nesil VR Desteği
- VirtualLink, HMD kablolamayı basitleştirir.
- Sürükleyici VT için ileri düzeyde renderlama ve gölgeleme özellikleri
Quadro RTX NVLink
- En büyük görsel hesaplama yükleri için bellek ve performansı ölçeklendirir.
- PCIe tabanlı çözümlerden hızlıdır ve esnek konfigürasyonlar sunar.
Devrim Niteliğinde Gerçek Zamanlı Işın İzleme Hızlandırma
Yeni donanım tabanlı ışın izleme motorlarını içeren Turing, sektörün gerçek zamanlı ışın izleme sağlayan ilk grafik işlemcisidir. Tek bir Quadro RTX 8000 kartı, kullanıcılara anında içgörü sağlamak için fiziksel olarak doğru gölgeler, yansımalar ve kırılmalara sahip karmaşık ve profesyonel modeller oluşturabilir. NVIDIA OptiX, Microsoft DXR ve Vulkan ışın izleme gibi API’lerden yararlanan uygulamalarla uyum içinde çalışan Quadro RTX 8000 tabanlı sistemler, benzeri görülmemiş üretkenlik düzeyleri için anında geri bildirim sağlayarak gerçekten etkileşimli tasarım iş akışlarını güçlendirecek.
RT Çekirdekleri
Yeni özel donanım tabanlı ışın izleme teknolojisi, GPU’nun ilk kez film kalitesini, fotogerçekçi nesneleri ve ortamları fiziksel olarak doğru gölgeler, yansımalar ve kırılmalarla gerçek zamanlı olarak işlemesine olanak tanır. Gerçek zamanlı ışın izleme motoru, NVIDIA OptiX, Microsoft DXR ve Vulkan API’leriyle birlikte çalışır ve geleneksel işleme tekniklerini kullanarak mümkün olanın çok ötesinde bir gerçeklik düzeyi sunar. RT çekirdekleri, bir pikselden alınan düşük sayıda ışını kullanarak Sınırlayıcı Hacim Hiyerarşisi (BVH) geçişini ve ışın döküm işlevlerini hızlandırır.
Geliştirilmiş Tensor Çekirdekleri
Sinir ağı eğitiminin ve çıkarım işlevlerinin kalbinde yatan derin öğrenme matris aritmetiği için amaca yönelik tasarlanmış olan Turing GPU’lar, INT8 ve iki yeni INT4 ve INT1 (ikili) hassas modunun yanı sıra FP16 / FP32 matris işlemlerini hızlandıran gelişmiş Tensor Çekirdekleri içerir. Bağımsız kayan nokta ve tamsayı veri yolları, hesaplama ve adres hesaplamalarının bir karışımını kullanarak iş yüklerinin daha verimli yürütülmesine izin verir.
Örgü Gölgelendirme
Provides a compute-based geometry pipeline to speed processing and culling for geometrically complex models and scenes to improve performance by up to 2x.
Motion Adaptive Shading
Offers more granular control over how GPU horsepower is distributed (i.e. more cycles applied on the detailed areas of a scene and fewer on the less detailed areas) to increase performance and at the same image quality, or produce similar image quality with a 50% reduction in the time required to generate shaded pixels.
Variable Rate Shading (VRS)
More control over pixel shading rate; efficient for effects like motion, blur, foveated shading. This capability enables shading and geometry samples to process at different rates for more efficient execution.
Texture Space Shading
Decouples shading from screen space, improving shading efficiency and reuse.
Multi-View Rendering (MVR)
Extension of Single Pass Stereo rendering multiple views in a single pass with unique view origin positions or view directions.
High Speed GDDR6 Memory
Built with 48GB of state-of-the-art GDDR6 memory delivering 55% greater throughput than the previous-generation GDDR5x technology, Quadro RTX 8000 is well-equipped to handle latency-sensitive applications handling large datasets.
Error Correcting Code (ECC) on Graphics Memory
Meets strict data integrity requirements for mission critical applications with uncompromised computing accuracy and reliability for workstations.
Encode/Decode Engine Enhancements
H.265 encode bitrate/quality improvements to modulate performance to reduce bitrate (e.g. ~6% at the same performance level, ~11% with reduced performance).
Vidmem output for encoded bitstream and motion vectors to accelerate post-processing for end-to-end GPU workflows.
Optical flow at 4 x 4 granularity for improved video frame interpolation/extrapolation, object tracking, motion segmentation, action recognition, etc.
I-frame only decode for H.265 and HEVC to allow inferencing with I-frame only to speed use cases such as video surveillance.
VP9 10-/12-bit decode to enable VP9 HBD content decoding.
TURING VR
Ray tracing and variable rate shading enhance visual quality, while Multi-view rendering provides wider field of view, support for next-generation HMDs and displays. The RT Cores provide for accurate acoustic simulations and VirtualLink makes VR setup easier than ever with a single cable connection.
Özellikler
CUDA Çekirdekleri | 4608 |
NVIDIA RT Çekirdekleri | 72 |
NVIDIA Tensor Çekirdekleri | 576 |
RTX-OPS | 84T |
Rays Cast | 10 Giga Rays/Sec |
Tek Hassasiyetli (FP32) 'Peak' Performansı | 16.3 TFLOPS |
Yarı Hassasiyetli (FP16) 'Peak' Performansı | 32.6 TFLOPS |
'Peak' INT8 Performansı | 206.1 TOPS |
Deep Learning TFLOPS | 130.5 Tensor TFLOPS |
GPU Belleği | ECC destekli 48 GB GDDR6 |
Bellek Bantgenişliği | 672 GB/Sec |
Sistem Arayüzü | PCI Express 3.0 x16 |
Görüntü Konnektörleri | DisplayPort 1.4 (4) + VirtualLink |