NVIDIA IRAY
Tasarımınızı Simüle Edin
NVIDIA IRAY
Tasarımınızı Simüle Edin
NVIDIA® Iray®, etkileşimli ve toplu render iş akışları için fotogerçekçi görüntüler üreten, sezgisel, fiziksel tabanlı bir render teknolojisidir. AI gürültü arındırma, CUDA®, NVIDIA OptiX™ ve Malzeme Tanımlama Dili’nden (MDL) yararlanan Iray, en yeni NVIDIA RTX™ tabanlı donanımla eşleştirildiğinde birinci sınıf performans ve kusursuz görseller sunar.
SON TEKNOLOJİ NVIDIA ÜRÜNLERİNİN KULLANILMASI
Iray’in en son sürümü, grafik uygulamalarınızda gerçek zamanlı ışın izlemeyi etkinleştirmek için özel ışın izleme hızlandırma donanım desteği (RT Çekirdekleri) ve gelişmiş bir hızlandırma yapısı içeren RTX desteği ekler.
AI Gürültü Giderme
En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.
AI Gürültü Giderme
En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.
AI Gürültü Giderme
En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.
NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili
NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.
NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili
NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.
NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili
NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.
Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı
Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.
Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı
Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.
Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı
Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.
NVIDIA IRAY ÖZELLİKLERİ
NVIDIA, tasarımcıların ve dijital sanatçıların fiziksel tabanlı 3B ve sanal gerçeklik render iş akışlarını iyileştirmek için Iray özellik setini sürekli olarak geliştiriyor.
Aydınlatma
Işık Yolu İfadeleri
Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.
Yansıtan Geometri
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Parlaklık Dağılımı
Parlaklığı belirlemek için renk kodlu görüntü oluşturun.
Kostik Ağ
Kostikler gibi çok karmaşık ışık yollarını simüle edebilen render algoritmaları.
Aydınlatma
Işık Yolu İfadeleri
Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.
Yansıtan Geometri
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Parlaklık Dağılımı
Parlaklığı belirlemek için renk kodlu görüntü oluşturun.
Kostik Ağ
Kostikler gibi çok karmaşık ışık yollarını simüle edebilen render algoritmaları.
Simülasyon
Spectral Rendering
Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.
OpenVDB Desteği
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Ölçülen Malzemeler
MDL aracılığıyla ölçülen malzemelerin kullanımında kolay düşüş.
Fotometrik Işıklar
Ölçülen verilere dayalı gerçekçi aydınlatma.
Simülasyon
Spectral Rendering
Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.
OpenVDB Desteği
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Ölçülen Malzemeler
MDL aracılığıyla ölçülen malzemelerin kullanımında kolay düşüş.
Fotometrik Işıklar
Ölçülen verilere dayalı gerçekçi aydınlatma.
Gelişmiş Özellikler
Örnekleme
Hafıza tasarrufu ve animasyonlu nesnelerin anında güncellenmesi.
Yuvarlatılmış Köşeler
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Kesit Düzlemi
İsteğe bağlı olarak kapaklarla kapatılan çoklu kesit düzlemleri.
Çıkartmalar
Nesnelere birden fazla çift taraflı çıkartma yerleştirin.
Gelişmiş Özellikler
Örnekleme
Hafıza tasarrufu ve animasyonlu nesnelerin anında güncellenmesi.
Yuvarlatılmış Köşeler
Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.
Kesit Düzlemi
İsteğe bağlı olarak kapaklarla kapatılan çoklu kesit düzlemleri.
Çıkartmalar
Nesnelere birden fazla çift taraflı çıkartma yerleştirin.
Kamera
Alan derinliği
Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.
Hareket Bulanıklığı
Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.
Çift Görüntüleme
3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.
Panoramik Anlık Görüntüler
Silindirik veya küresel haritalar oluşturun.
Kamera
Alan derinliği
Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.
Hareket Bulanıklığı
Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.
Çift Görüntüleme
3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.
Panoramik Anlık Görüntüler
Silindirik veya küresel haritalar oluşturun.
Malzemeler
Saç/Kürk
Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.
Hacim Oluşturma
Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.
Yüzeyaltı Saçılım
3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.
vMalzemeler
Yüksek kaliteli dokulara sahip yüzlerce doğrulanmış malzemeye kolay erişim.
Malzemeler
Saç/Kürk
Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.
Hacim Oluşturma
Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.
Yüzeyaltı Saçılım
3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.
vMalzemeler
Yüksek kaliteli dokulara sahip yüzlerce doğrulanmış malzemeye kolay erişim.
Birleştirme
Mat Nesneler
Mat nesneler, ortamda veya arka plakada var olan öğeler için yedekler olarak tanımlanabilir.
AOV Çıkışı
Çeşitli ek görüntü bilgilerini depolayan arabelleklerin çıktısı için destek.
Çizgi Oluşturucu
Herhangi bir sahneyi belirgin veya gizli çizgi stilinde işleyin.
Parlama
İşlem sonrası parlama eklemek için.
Birleştirme
Mat Nesneler
Mat nesneler, ortamda veya arka plakada var olan öğeler için yedekler olarak tanımlanabilir.
AOV Çıkışı
Çeşitli ek görüntü bilgilerini depolayan arabelleklerin çıktısı için destek.
Çizgi Oluşturucu
Herhangi bir sahneyi belirgin veya gizli çizgi stilinde işleyin.
Parlama
İşlem sonrası parlama eklemek için.
Iray Eklentileri
Birkaç entegrasyon ortağı, popüler 3B içerik oluşturma uygulamalarında Iray’e erişmenizi sağlayan son teknoloji entegrasyonlar oluşturmuştur: Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max ve McNeel Rhinoceros.
Iray SDK Entegrasyonu
NVIDIA Iray, kullanımı kolay ancak ikna edici işleme ihtiyacı olan herhangi bir uygulamaya sorunsuz entegrasyon için tasarlanmıştır. Iray SDK, entegrasyon aşamanız sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz profesyonel desteği sağlayan ortaklarımız aracılığıyla kullanılabilir.
Iray Eklentileri
Birkaç entegrasyon ortağı, popüler 3B içerik oluşturma uygulamalarında Iray’e erişmenizi sağlayan son teknoloji entegrasyonlar oluşturmuştur: Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max ve McNeel Rhinoceros.
Iray SDK Entegrasyonu
NVIDIA Iray, kullanımı kolay ancak ikna edici işleme ihtiyacı olan herhangi bir uygulamaya sorunsuz entegrasyon için tasarlanmıştır. Iray SDK, entegrasyon aşamanız sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz profesyonel desteği sağlayan ortaklarımız aracılığıyla kullanılabilir.