NVIDIA IRAY

Tasarımınızı Simüle Edin

NVIDIA IRAY

Tasarımınızı Simüle Edin

NVIDIA® Iray®, etkileşimli ve toplu render iş akışları için fotogerçekçi görüntüler üreten, sezgisel, fiziksel tabanlı bir render teknolojisidir. AI gürültü arındırma, CUDA®, NVIDIA OptiX™ ve Malzeme Tanımlama Dili’nden (MDL) yararlanan Iray, en yeni NVIDIA RTX™ tabanlı donanımla eşleştirildiğinde birinci sınıf performans ve kusursuz görseller sunar.

SON TEKNOLOJİ NVIDIA ÜRÜNLERİNİN KULLANILMASI

Iray’in en son sürümü, grafik uygulamalarınızda gerçek zamanlı ışın izlemeyi etkinleştirmek için özel ışın izleme hızlandırma donanım desteği (RT Çekirdekleri) ve gelişmiş bir hızlandırma yapısı içeren RTX desteği ekler.

NVIDIA RTX Desteği

Iray SDK’nın 2019 sürümünde, tüm render modları NVIDIA RTX teknolojisini kullanır. AI gürültü giderme ile birlikte bu, dakikalar yerine saniyeler içinde fotogerçekçi render oluşturmanıza imkan sağlar.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA RTX Desteği

Iray SDK’nın 2019 sürümünde, tüm render modları NVIDIA RTX teknolojisini kullanır. AI gürültü giderme ile birlikte bu, dakikalar yerine saniyeler içinde fotogerçekçi render oluşturmanıza imkan sağlar.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA RTX Desteği

Iray SDK’nın 2019 sürümünde, tüm render modları NVIDIA RTX teknolojisini kullanır. AI gürültü giderme ile birlikte bu, dakikalar yerine saniyeler içinde fotogerçekçi render oluşturmanıza imkan sağlar.

Daha Fazlası İçin

AI Gürültü Giderme

En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.

Daha Fazlası İçin

AI Gürültü Giderme

En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.

Daha Fazlası İçin

AI Gürültü Giderme

En yeni NVIDIA donanımında Tensör Çekirdeklerini kullanmak, derin öğrenmenin gücünü hem son frame hem de etkileşimli fotogerçekçi renderlera getiriyor. Bu benzersiz özellik, son görüntülerin tamamlanmasını hızlandırır ve sahnenizin kompozisyonu ve aydınlatmasının daha hızlı anlaşılması için etkileşimli renderlamayı kolaylaştırır.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili

NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili

NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA Malzeme Tanımlama Dili

NVIDIA Material Definition Language (MDL), yüzeylerin renginden yansıma veya kırılma özelliklerine ve yüzeylerin ışık emisyonuna kadar değişen malzemelerin özelliklerini tanımlar. Hatta kesitler, yer değiştirmeler veya tümsek haritalar gibi yüzeylerin birincil geometrik tanımında yaygın olarak modellenmeyen ek yüzey geometrik özelliklerini de içerirler.

Daha Fazlası İçin

Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı

Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.

Daha Fazlası İçin

Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı

Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.

Daha Fazlası İçin

Çoklu GPU ve Çoklu Makine Kullanımı

Iray, aynı makinede çalışan herhangi bir sayıda veya kombinasyondaki GPU ve CPU’ları destekler ve render için hangilerinin kullanıldığını kontrol etmenizi sağlar. Bu çoklu GPU sistemlerini, bulut tabanlı sistemlerde bile Iray uygulamaları için tercih edilen seçenek haline getirir.

Daha Fazlası İçin

NVIDIA IRAY ÖZELLİKLERİ

NVIDIA, tasarımcıların ve dijital sanatçıların fiziksel tabanlı 3B ve sanal gerçeklik render iş akışlarını iyileştirmek için Iray özellik setini sürekli olarak geliştiriyor.

Aydınlatma

Işık Yolu İfadeleri

Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.

Yansıtan Geometri

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Parlaklık Dağılımı

Parlaklığı belirlemek için renk kodlu görüntü oluşturun.

Kostik Ağ

Kostikler gibi çok karmaşık ışık yollarını simüle edebilen render algoritmaları.

Aydınlatma

Işık Yolu İfadeleri

Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.

Yansıtan Geometri

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Parlaklık Dağılımı

Parlaklığı belirlemek için renk kodlu görüntü oluşturun.

Kostik Ağ

Kostikler gibi çok karmaşık ışık yollarını simüle edebilen render algoritmaları.

Simülasyon

Spectral Rendering

Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.

OpenVDB Desteği

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Ölçülen Malzemeler

MDL aracılığıyla ölçülen malzemelerin kullanımında kolay düşüş.

Fotometrik Işıklar

Ölçülen verilere dayalı gerçekçi aydınlatma.

Simülasyon

Spectral Rendering

Farklı ışık yollarının farklı frame arabelleklerine ayrılması.

OpenVDB Desteği

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Ölçülen Malzemeler

MDL aracılığıyla ölçülen malzemelerin kullanımında kolay düşüş.

Fotometrik Işıklar

Ölçülen verilere dayalı gerçekçi aydınlatma.

Gelişmiş Özellikler

Örnekleme

Hafıza tasarrufu ve animasyonlu nesnelerin anında güncellenmesi.

Yuvarlatılmış Köşeler

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Kesit Düzlemi

İsteğe bağlı olarak kapaklarla kapatılan çoklu kesit düzlemleri.

Çıkartmalar

Nesnelere birden fazla çift taraflı çıkartma yerleştirin.

Gelişmiş Özellikler

Örnekleme

Hafıza tasarrufu ve animasyonlu nesnelerin anında güncellenmesi.

Yuvarlatılmış Köşeler

Yumuşak gölgeler gibi istenen efektleri üreten gerçekçi, fiziksel tabanlı aydınlatma modeli.

Kesit Düzlemi

İsteğe bağlı olarak kapaklarla kapatılan çoklu kesit düzlemleri.

Çıkartmalar

Nesnelere birden fazla çift taraflı çıkartma yerleştirin.

Kamera

Alan derinliği

Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.

Hareket Bulanıklığı

Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.

Çift Görüntüleme

3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.

Panoramik Anlık Görüntüler

Silindirik veya küresel haritalar oluşturun.

Kamera

Alan derinliği

Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.

Hareket Bulanıklığı

Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.

Çift Görüntüleme

3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.

Panoramik Anlık Görüntüler

Silindirik veya küresel haritalar oluşturun.

Malzemeler

Saç/Kürk

Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.

Hacim Oluşturma

Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.

Yüzeyaltı Saçılım

3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.

vMalzemeler

Yüksek kaliteli dokulara sahip yüzlerce doğrulanmış malzemeye kolay erişim.

Malzemeler

Saç/Kürk

Her bir işleme modu için optimize edilmiş, verimli alan derinliği uygulaması.

Hacim Oluşturma

Hareketsiz görüntülerde hareket ve renderlı animasyonlarda akışkanlık hakkında fikir verir.

Yüzeyaltı Saçılım

3B çiftli çıkış elde etmek için sağ ve sol göze göre ayrı kamera ayarları.

vMalzemeler

Yüksek kaliteli dokulara sahip yüzlerce doğrulanmış malzemeye kolay erişim.

Birleştirme

Mat Nesneler

Mat nesneler, ortamda veya arka plakada var olan öğeler için yedekler olarak tanımlanabilir.

AOV Çıkışı

Çeşitli ek görüntü bilgilerini depolayan arabelleklerin çıktısı için destek.

Çizgi Oluşturucu

Herhangi bir sahneyi belirgin veya gizli çizgi stilinde işleyin.

Parlama

İşlem sonrası parlama eklemek için.

Birleştirme

Mat Nesneler

Mat nesneler, ortamda veya arka plakada var olan öğeler için yedekler olarak tanımlanabilir.

AOV Çıkışı

Çeşitli ek görüntü bilgilerini depolayan arabelleklerin çıktısı için destek.

Çizgi Oluşturucu

Herhangi bir sahneyi belirgin veya gizli çizgi stilinde işleyin.

Parlama

İşlem sonrası parlama eklemek için.

Iray Eklentileri

Birkaç entegrasyon ortağı, popüler 3B içerik oluşturma uygulamalarında Iray’e erişmenizi sağlayan son teknoloji entegrasyonlar oluşturmuştur: Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max ve McNeel Rhinoceros.

Iray SDK Entegrasyonu

NVIDIA Iray, kullanımı kolay ancak ikna edici işleme ihtiyacı olan herhangi bir uygulamaya sorunsuz entegrasyon için tasarlanmıştır. Iray SDK, entegrasyon aşamanız sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz profesyonel desteği sağlayan ortaklarımız aracılığıyla kullanılabilir.

Iray Eklentileri

Birkaç entegrasyon ortağı, popüler 3B içerik oluşturma uygulamalarında Iray’e erişmenizi sağlayan son teknoloji entegrasyonlar oluşturmuştur: Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max ve McNeel Rhinoceros.

Iray SDK Entegrasyonu

NVIDIA Iray, kullanımı kolay ancak ikna edici işleme ihtiyacı olan herhangi bir uygulamaya sorunsuz entegrasyon için tasarlanmıştır. Iray SDK, entegrasyon aşamanız sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz profesyonel desteği sağlayan ortaklarımız aracılığıyla kullanılabilir.

GPU Kernel Modülleri Artık Açık Kaynak!

NVIDIA, Linux GPU kernel modüllerini R515 sürümünden itibaren ikili GPL/MIT lisansı ile yayınladı. Kernel modüllerinin kodlarına buradan ulaşabilirsiniz. Kernel yani işletim sistemi çekirdeği, donanım ve yazılım arasında köprü g...

Devamını Oku

XR Teknolojisinin Yeni Trendlerini Öğrenin

Artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik ve karma gerçekliğin birleşiminden oluşan yüksek kaliteli genişletilmiş gerçeklik (XR-extended reality) çalışmaları geliştirmek ve ürünleştirmek, NVIDIA RTX teknolojisi ve NVIDIA CloudXR ...

Devamını Oku

NVIDIA Research, Yine Çok Kısa Zamanda Önemli Bir İşlem Yapıyor

Görüntü üstüne çalışan AI araştırmacılarının günümüz konusu; 2 boyutlu fotoğrafların, 3 boyutlu hale getirilmesi ve kullanılması. Fotoğrafları 3 boyutlu hale getiren inverse rendering (ters işleme) fotoğraflardaki ışık y...

Devamını Oku